APEL DE PRACTICĂ NR. 13 – AREXIM AUDIT

by Anca Anton

12

  1. STAGIUL DE PRACTICĂ

Locuri disponibile – 9 locuri
Organizație de practică – Arexim Audit S.R.L.
Domeniu
– Economic/Financiar-contabil
Perioadă de practică – Noiembrie-Decembrie 2015
Total ore de practică – 90h
Program – aprox. 6 h/zi, flexibil
Perioadă de înscriere – 16-17 noiembrie 2015 

  1. SUBVENȚII

Studenții care finalizează cu succes stagiul de practică vor primi o subvenție în valoare de 900 lei/student. Acordarea subvenției este condiționată de participarea la toate cele 90 de ore de practică.

  1. PREMII

Studenții practicanți din domeniul administrație publică (102 persoane), vor avea posibilitatea de a participa în luna decembrie 2015 la un concurs de planuri de carieră și de idei de îmbunătățire a politicilor publice din România. Vor fi puse la dispoziție 36 de premii după cum urmează:

  • 6*1500 lei – Premiul I;
  • 6*1200 lei – Premiul II;
  • 6*1000 lei – Premiul III.

Detalii suplimentare vor fi publicate pe website-ul proiectului, secțiunea “Practică” și pe paginile de social media ale proiectului.

  1. ACTIVITĂȚI

Pe durata stagiului de pregătire practică studenții vor realiza activități specifice domeniului financiar-contabil pe următoarele componente:

  • Aspecte generale legate de activitatea unei societăți comerciale din perspectivă financiar-contabilă;
  • Managementul resurselor umane și salarizare;
  • Operațiuni curente în activitatea firmei: clienți, furnizori, deconturi de cheltuieli;
  • Operațiuni curente în activitatea firmei: încasări și plăți;
  • Înregistrarea în contabilitate a operațiunilor curente;
  • Aspecte generale de audit financiar.
  1. COMPETENȚE DEZVOLTATE

În urma efectuării stagiului de pregătire practică studenții se vor familiariza cu:

  • Formele și etapele de înființare a societăților comerciale în România, coduri CAEN, regim TVA, regim fiscal;
  • Contractul individual de muncă și fișa de post;
  • Taxele și contribuțiile salariale din România;
  • Calcul lunar al salariilor;
  • Principalele operațiuni în relația cu furnizorii de servicii, mijloace fixe, obiecte de inventar și materiale consumabile;
  • Principalele operațiuni în relația cu clienții;
  • Modalitatea de întocmire a documentațiilor de plată pentru furnizori;
  • Modalitatea de ordonare și arhivare a documentelor contabile;
  • Înregistrarea operațiunilor financiar-contabile într-un soft specializat;
  • Balanța de verificare și bilanțul;
  • Principalele standarde de audit;
  • Trasee profesionale în domeniul contabilitate, audit financiar și consultanță fiscală.
  1. CRITERII DE ÎNSCRIERE

Pentru a se înscrie, un student trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții minimale:

  1. Să fie cetățean român;
  2. Să fie înmatriculat la o universitate din regiunea București-Ilfov;
  3. Să fie student în ciclul licență sau masterat la un profil economic;
  4. Să aibă prevăzută disciplina de practică în planul de învățământ;
  5. Să nu mai fi participat în ultimele 18 luni la un stagiu de practică similar sau la activități de orientare și consiliere în carieră finanțate din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 (POSDRU);

PROCEDURA DE ÎNSCRIERE

  1. Pașii înscrierii: Studenții interesați de această oportunitate, ce se încadrează în criteriile de la punctul 6, sunt rugați să trimită CV-ul la adresa practica@arexim-proactiv.ro;
  2. Perioada de înscriere: 16-17 noiembrie 2015;
  3. Departajare: În situația în care numărul de studenți înscriși este mai mare decât numărul de locuri disponibile, departajarea se va face pe baza unui interviu individual sau interviu online motivațional. Programările la interviu vor stabilite de comun acord cu fiecare student;
  4. Publicarea rezultatelor: Lista studenților înscriși și admiși va fi publicată pe pagina de Facebook a proiectului până la data de 20.11.2015;
  5. Începerea activității: Fiecare student admis în stagiul de practică va fi contactat individual pentru încheierea convenției de practică și stabilirea programului de lucru.
  1. INSTITUȚIA DE PRACTICĂ

AREXIM AUDIT S.R.L. este o societate cu răspundere limitată creată în anul 1994  sub denumirea de AREXIM DOCUMENT. Până în anul 2000 a fost autorizată de XEROX  în cadrul grupului AREXIM S.A. Din anul 2001 a fost transformată într-o societate de contabilitate, gestiune, consultanță fiscală, audit financiar și retratări de conturi după Standardele Internaționale.

De-a lungul existenței sale de mai bine de 20 ani, obiectivul societății este de a livra servicii de înaltă calitate, având ca principale instrumente profesionalismul, responsabilitatea și acumularea continuă de experiență.

Principalele servicii oferite de către de Arexim Audit sunt:

  • audit financiar;
  • evidență contabilă generală;
  • consultanță fiscală;
  • expertiză contabilă;
  • misiuni de evaluare;
  • raportări financiare externe.

S.C. AREXIM AUDIT S.R.L. este membră a următoarelor organisme profesionale și organizații:

  • Camera Auditorilor Financiari din România;
  • Corpul Experților Contabili și a Contabililor Autorizați din România
  • Camera Consultanților Fiscali;
  • Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România;
  • Pactul Regional pentru Ocuparea Forței de Muncă și Incluziune Socială București – Ilfov.
  1. CONTACT

Pentru orice întrebare sau nelămurire, nu ezitați să ne contactați:

  • Persoană de contact: Ionuț Minciună – Responsabil organizare stagii de practică;
  • E-mail: practica@arexim-proactiv.ro;
  • Telefon: +4 0726 821 829.

Responsabil organizare stagii de practică,

Ionuț F. Minciună

leave comment

Your email address will not be published.

Visit Us On Facebook