Workshop 4-6 decembrie – înscrieri

by Anca Anton

7

“Cum să îți construiești o carieră de succes”
– Sinaia, 4-6 decembrie 2015 –

Arexim Audit, în parteneriat cu Universitatea din București și Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează în perioada 4-6 decembrie 2015, la Sinaia, un workshop dedicat dezvoltării profesionale a studenților din domeniile economic și administrație publică.  În cele trei zile ale evenimentului studenții vor avea posibilitatea să interacționeze cu profesioniști din domeniile financiar-contabil, administrație publică și marketing ce le vor împărtăși din experiența acestora în construirea unei cariere de succes.

AGENDA SINTETICĂ A EVENIMENTULUI

Vineri, 04.12.2015
16:00 – 19:00 –        Deschiderea evenimentului;
–        Prezentarea componentelor proiectului;
–        Training interactiv de cunoaștere;
20:00 – 21:00 –        Cină
Sâmbătă, 05.12.2015
07:30 – 09:30 –        Mic dejun;
09:30- 13:30 –        Prezentări invitați: trasee profesionale în domeniul financiar-contabil/economic,  administrație publică și antreprenoriat/ marketing;
13:30 – 14:30 –        Prânz
14:30 – 18:30 –        Workshopuri tematice derulate în paralel pentru domeniile financiar-contabil/economic, administrație publică, respectiv antreprenoriat/ marketing
20:00 – 21:00 –        Cină
Duminică, 06.12.2015
07:30 – 09:30 –        Mic dejun
09:30 – 11:30 –        Training dezvoltare personală: Cum să îți construiești o carieră de succes! – Prof. univ. dr. Paul Marinescu
11:30 – 12:00 –        Închiderea evenimentului
13:00 – 14:30 –        Prânz

Agenda detaliată a evenimentului va fi transmisă participanților în perioada 2-3 decembrie și poate suferi ajustări, în funcție de disponibilitatea invitaților.

INVITAȚI

La eveniment vor fi invitați reprezentanți din conducerea corpurilor profesionale din domeniul financiar-contabil (CECCAR, CAFR), înalți funcționari publici cu rol de conducere din cadrul administrațiilor publice centrale (minister, agenție etc.), precum și manageri/antreprenori/specialiști în marketing din sectorul privat. Aceștia vor răspunde la întrebări precum:

  1. Care au fost principalele etape ale propriului traseu profesional?
  2. Care este profilul profesionistului din domeniu?
  3. Care sunt cunoștințele și competențele tehnice cheie pe care un student trebuie să le deprindă pentru a-și dezvolta o carieră de succes?
  4. Care sunt competențele transversale pe care un tânăr trebuie să și le dezvolte?
  5. Ce programe de pregătire sunt recomandate unui tânăr student care dorește să aprofundeze domeniul (programe universitare, cursuri de formare profesională etc.)?
  6. Care sunt cele mai importante provocări ale domeniilor financiar-contabile, administrație publică și antreprenoriat/marketing în următorii 10 ani?
  7. Recomandări, sfaturi și sugestii pentru tinerii studenți aflați la început de carieră.

ÎNSCRIERI

Evenimentul se adresează unui număr total de 75 de studenți Pentru înscriere aceștia trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

  • student înmatriculat la o instituție de învățământ superior în regiunea București-Ilfov;
  • student la ciclul de licență sau masterat, în cadrul unui program de studii acreditat sau autorizat;
  • student la o facultate cu profil economic/financiar-contabil, administrativ sau marketing/administrarea afacerilor;
  • să dea Like paginii de Facebook a proiectului: https://www.facebook.com/ProActivAreximAudit

Înscrierea se realizează prin completarea următorului formular online: http://goo.gl/forms/dPAGNJKG0l

Vor avea prioritate în selecție studenții care au participat la un stagiu de practică în cadrul proiectului PRO-ACTIV și studenții care nu au mai participat în trecut la evenimente similare organizate de către Arexim Audit și Universitatea din București. Ierarhizarea se va realiza în funcție de data și ora înscrierii.

Calendarul înscrierilor

24.11.2015 – 25.11.2015 (ora 12:00) Înscrierea participanților prin completarea formular online http://goo.gl/forms/1Z5clkrzDU
25.11.2015 Afișarea listei cu participanții selectați Pagina de Facebook a proiectului și e-mail de confirmare/ infirmare
25.11.2015 – 26.11.2015 Confirmarea participării E-mail la adresapractica@arexim-proactiv.ro
27.11.2015 Completarea locurilor disponibile cu candidații din lista de rezervă (dacă este cazul) Informarea prin e-mail/telefon
02.12.2015 Confirmarea telefonică a prezenței Fiecare participant selectat va fi contactat telefonic de către echipa organizatorică.

COSTURI

Cazarea, masa și materialele necesare sunt asigurate 100% de organizatori. Transportul și voia bună sunt asigurate de fiecare participant.

Vă așteptăm cu drag!

all comments

  1. Drăgoi Alexa Florentina, November 24, 2015 Reply

    Bună! Îmi doresc să particip la Workshop ,deoarece vreau să îmi dezvolt calitățile personale,să capăt experiență în domeniu şi să cunosc persoane noi!

  2. manea mihai, November 24, 2015 Reply

    Cand va fi concursul de Proiecte?

    • Anca Anton, November 30, 2015 Reply

      In decembrie.

  3. Madalina, November 25, 2015 Reply

    Buna seara,
    Cand se afiseaza rezultatele inscrierilor? Multumesc

    • Anca Anton, November 30, 2015 Reply

      Luni.

  4. Codrean Aliona, November 25, 2015 Reply

    Buna :)
    Eu sunt studenta la ASE contabilitate la master si nu am apucat sa mainscriu. Exista vreo posibilitate ca perioada de inscrieri sa fie prelungita? Sau sa completez unformularin format fizic?

    • Anca Anton, November 30, 2015 Reply

      Din păcate, nu.

  5. Andreea Necs, November 28, 2015 Reply

    Cand se afiseaza lista ?

    • Anca Anton, November 30, 2015 Reply

      Luni.

leave comment

Your email address will not be published.

Visit Us On Facebook